Результати практичної роботи № 3 (Другий навчальний потік)
За браком часу вирішив зробити загальний коментар до усіх робіт, тим паче, що вони уже шості за ліком від початку нашої співпраці, а значить, принципи написання ви б мали засвоїти. При відповідях на перше запитання слід було уникати розповідного характеру, а намагатися застосовувати такі публіцистичні ознаки, як: позиція авторського «я» (не «я» і «Я», а «впевнений», «безперечно»…), постановка проблеми та її вирішення у наступному абзаці, використання цитувань визнаних класиків. Когось зацікавив вищий максимальний бал, однак «валлєнродизм» треба було шукати на конкретних прикладах з українських реалій: речі на кшталт «з давніх давен повелося, що валлєнродизм завжди був присутній у суспільстві. Наша держава – не виняток. Але жодна зрада невиправдана, навіть якщо вона прикривається вищою метою…» не проходять, бо є порожніми за своєю суттю. Конкретні приклади + їх обстоювання (заперечення) = 12-15 балів.